onsdag 7 mars 2018

Semester ...


 ... känns som en evighet bort. Mycket vatten kommer att rinna under broarna innan det är sommar här i Sverige och jag får njuta av lediga veckor.

Just nu känner jag att semester är något jag suktar efter, något som skulle ge mig massor av energi, att få ladda batterierna utan deadlines.

Det finns ingen tid för ledighet så jag använder min kreativitet och svävar bort i fantasin.

Under min pågående utbildning ingår meditation. Jag har fått olika tips och bland annat testat vägledd guidning/meditation till bland annat vågskvalp. Önskar du drömma dig bort en stund så kan du klicka nedan.


Här kommer en länk till The honest guys:



Att ligga på sängen, smeka Tiger på magen, höra honom spinna och samtidigt färdas till en paradisstrand alternativt utforska och vandra i en regnskog fungerar också (för mig) ... i alla fall tills vidare.


Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar