torsdag 26 juli 2018

Regn ... YES Please!


Vad sägs om att tillsammans dansa regndanser?! Få vila kropp och huvud från den tryckande hetta som krampaktigt håller sig kvar.

Om inte regndans så kanske genom gemensam önskan om en blötare tillvaro.

Jag som älskar sol och värme känner mig nöjd. Längtar efter en eller ett par dagar inomhus med regnet smattrande mot rutorna. Få ägna mig åt annat än bad ... trodde aldrig att jag skulle skriva de orden (haha).


Kanske till och med baka? När andra använder strösocker till efterrätter och/eller fikabröd så blandar jag vätskeersättning av vårt ...

I yogan finns solhälsningen, flera varianter faktiskt men de behövs inte just nu. Funderar på att hitta på en regnsekvens, asana för allt från försiktigt duggregn till ordentliga skyfall. Tror att det får bli dagens tankenöt.

Ha en skön fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar