onsdag 18 juli 2018

Tänk om vi vinner?!?



Ibland går jag på reflex, på impuls och känsla. Säger JA och välkommen till en idé bara för att den tilltalar mig.

Så var det igår. Anmälde mig för att delta i en tävling. Vinst en veckas surf och yoga i Portugal med en av mina favorit lärare. Taggade en vän som är lika äventyrslysten som jag, som gillar att kliva utanför boxen och utmana sig själv.

Tänk om vi vinner resan?!?


Vilken grej ... bara det att jag ALDRIG stått på en surfingbräda. Har drömt om att kunna surfa men aldrig varit i närheten av att testa.

Snacka om att utmana mig själv! Är jag riktigt klok? Kanske har jag fått solsting? Kommer jag att våga?

Säg det? Men den som aldrig ställer sig på kanten och hoppar får heller aldrig veta.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar