måndag 9 maj 2016

Ålder en siffra på ett papper, totalt flytande i verkligheten


Ibland undrar jag hur gammal jag egentligen är? Tjugo, trettio, fyrtio eller femti? Känner mig sällan som den sista siffran ... utan vissa morgnar när jag vaknar

Idag börjar jag arbeta efter lunch och solen skiner, det är varmt och jag har det hur bra som helst. Ligger på balkongen igen, har sällskap av Ravelli och det är perfekt temperatur. Jag lyssnar på Spotify och har satt på någon samling med 90-tals hits och plötsligt blev det party!


Kroppen vägrar ligga stilla och nu snackar vi varken träning, yoga eller meditation, jag dansar! I bikini. Ravelli har lagt sig ned och tittar emellanåt på mig med ena ögat, hon är van.

Så hur gammal är jag? Typ tjugo and I like it! Har inga jobbiga måsten hängande över mig, de kan jag fixa sen, kanske ikväll? Nu ska jag bara vara i ett par timmar till sen får jag ta tag i dagen och bli mer ansvarsfull haha.


Let's dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar