måndag 17 oktober 2016

Den finaste presenten


Okey okey jag lovar, det blir champagne!

Tack alla ni underbara vänner som skickar så mycket kärlek genom era gulliga kommentarer och likes. En planerad publicering bör firas och det är nog min förkylningstyngda hjärna som bromsat mig. Sparar dock skumpan till helgen, ska lägga den på kylning först.

Helst hade jag velat illustrera min text själv men i dagsläget tror jag att det är för sent? Nöjer mig med det jag får.


Tänk hur lustigt livet kan vara ibland, när du verkligen önskar dig något så kan vägen dit vara full med hinder och motgångar. När du sen okeyar situationen och släpper tanken så hokus pokus!

Tack, tack, tack säger jag. En dröm kommer till slut att gå i uppfyllelse och det känns härligt att få en så fin present. Jag är oerhört tacksam.

Nu till dagens yogautmaning, dag 18: YIN Yoga / Draken (Dragon pose)
http://josefinesyoga.metromode.se/2016/10/18/yogautmaning-dag-18-dragon-pose/#comments




Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar