måndag 3 oktober 2016

Hej hopp, redan dag 4


Multitaskar: bloggar, pratar men mannen, kollar på SVTs "56orna" och messar med en vän. Lite fullt upp med andra ord. Något splittrande kanske men det går.

Älskar att se Stenmark och Borg som unga och deras något olika sätt att hantera press och media. En sak har de dock gemensamt, de är svenskar ... ut i fingerspetsarna.


När det gäller min yogautmaning så går den bra, krigarpose, högt utfallssteg och igår berget. Jag börjar varje morgon med min utmaning. Kollar upp Josefines yoga blogg när jag äter frukost och sen rullar jag ut mattan.

Har även testat några av Josefin Bengtssons längre vinyasa flöden på Yogobe, de är 60-90 minuter långa och bra. Mannen säger att om han undrar var jag är så kollar han yogamattan först haha.

Länk till Josefines yogautmaning Dag 4: Krigare 3
http://josefinesyoga.metromode.se/2016/10/04/yogautmaning-dag-4-krigare-3/#comments


Har däremot knappt hunnit till studion, mitt nya arbete kommer emellan eftersom jag arbetar mer nu. Dessutom missar jag ett roligt och spännande workshop i helgen :( Tråkigt, jag saknar verkligen energin i klasserna och mina härliga lärare.



Vad gäller jobbet så närmar jag mig mer och mer den arbetsroll jag ska axla. I veckan ska entré och frontbord stylas och så ska skyltfönstren  göras höstfina.


Ha en skön tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar