onsdag 13 december 2017

Anmälde mig på stående fot utan att ha någon plan ...


Oops, jag gjorde det igen!

Det är något med utmaningar, något som inte riktigt kan förklaras, annat än att jag går igång och vill testa mina gränser. Jag vill utvecklas, växa och förhoppningsvis lära mig nytt. Emellanåt går allt åt skogen, misslyckandet är totalt men det gör sällan något för på vägen så har jag lärt mig något.

Igår efter Hera Hubs Luciafrukost anmälde jag mig på stående fot att hålla i en buisness booster, ämne hade jag ingen aning om!?


Mitt huvud säger: "det har jag aldrig provat och det klarar jag säkert" (a' la Pippi Långström). "Jag skjuter från höften".

Men alltså kvinna?!? Vad är du bra på? Vad kan du ge andra?

Tja, det löser sig. Jag kan mycket. Lovar dock att verkligen förbereda mig, buisness boostern ska ske i början av februari. Ett ämne har spånats fram men det behöver vrida och vändas på, putsas och finslipas.

Allt kommer att gå bra ... och om inte så är jag i en trygg och tillåtande miljö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar