lördag 16 december 2017

Minus 7 grader men ingen snö


Trede advent. En vecka kvar till julafton och massor att fixa. Ingen stress, vi bockar metodiskt av punkter på vår todolista. Det vi inte inner ... hinner vi inte. Allt ordnar sig, det kommer att gå bra.


Nu är det dags för sista lärarledda klassen innan jul i studion. Känns tidigt med juluppehåll då det är en hel arbetsvecka kvar men så ser vardagen ut och jag överlever, hittar som du vet till min egen matta hemma.

Klasserna i studion ger så mycket, att få yoga med andra och tillsammans skapa positiv energi i rummet. Att inte behöva tänka vilka flöden jag ska göra, vila huvudet, blunda och enbart följa instruktioner.


Idag är det (terminens) sista regelbundna och schemalagda klass med en av studions bästa lärare, en person som funnits där länge men som nu provar sina vingar på annat håll.

Hon har dock lovat att närvara när jag håller i min egna första klass! Åh vad glad jag blev när hon meddelade det!!! Men ännu är i inte där, idag sa jag njuta av hennes avslut. Vara totalt närvarande och krama M länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar