tisdag 11 december 2018

Finns en nörd inuti mig


När det gäller julen så finns det flera saker jag nördar in på, en är SVTs adventskalender. Sedan jag var liten så har jag sett de flesta (inte exakt alla år men som sagt väldigt, väldigt många).

I år kände jag mig skeptisk, hade läst en recension i vår lokala dagstidning och tänkte att jag kanske skulle frångå min tradition och strunta i tevens kalender? Så pratade jag med min ena syster som menade att jag borde ge årets upplaga en chans.


Okey då

Tur att SVT play finns, tror att jag sett i stort sätt alla avsnitt där, den tid på dygnet när jag känt att jag haft tid och lust.

Tack syrran för att du bad mig tänka om. 13 minuter om dagen myser jag och ångrar inte en sekund att jag gav mig in i "julkalender följetongen".  Ger mig feel good känsla i varje cell


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar