söndag 2 december 2018

Mitt eget fel, jag sa JA för att jag VILL ...


Fick helt oväntat vikariat på en morgonyogaklass idag. Trodde att jag skulle få en skön och mysig sovmorgon men icke sa Nicke.

Mitt eget fel, jag sa JA, för att jag VILL undervisa mer samt hjälpa min insjuknade vän. Med andra ord är det inte alls synd om mig. Som jag bäddar får jag ligga. Blev dock att snabbplanera veckans yogaklass, vilket jag brukar lägga ner lite mer tid på än jag hann denna gång men klassen är genomtänkt så det borde bli bra.


I love ADVENT och tiden före jul! Att få förbereda och pyssla. Igår hann jag och mannen göra ännu mer, dock inte baka (vare sig pepparkakor eller saffransbröd). En riktigt mysig dag! (Trots regnet ... )

Ha en riktigt bra måndag. Själv ska jag arbeta sent och innan jobbet äta lunch med en god vän men det är senare, nu åker jag till studion och håller min morgonklass.

Hej svejs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar