onsdag 19 december 2018

Går liksom inte att känna var bokstäverna sitter eller vilka de är


Testar något nytt: att skriva blogg med spränghuvudvärk.

Rekommenderas inte. Usch och fy! Vill helst blunda men om jag gör det så ser jag ingenting (vilket naturligtvis är självklart) och då uppstår vissa problem. Jag vet inte vad som hamnar på bloggens skissartade blad.

Dessutom hittar jag endast halvdant på tangentbordet, det går liksom inte att känna var bokstäverna sitter eller vilka de är när jag använder min IPad.


Så svaret blir att kisa, ett öga öppet och ett stängt alternativt båda i smala strimmor, vilket kan resultera i mer huvudvärk.

Kanske borde testa att ta en huvudvärkstablett?

Glömmer ofta att det faktiskt är en lösning.
Så får det bli ... en alvedon eller möjligtvis två

Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar