torsdag 10 mars 2016

En stor latte tack


Idag är en seg dag. Jag var trött igår kväll och trött när väckarklockan ringde, det bara är en sådan dag idag ...

Min kropp har hittills inte fått kaffe, det påverkar lite grann. Tänkte att jag ska unna mig en stor latte efter lunch, vardags lyx.


Denna vecka har jag bockat av i stort sätt alla punkter på min att göra lista varje dag, har som exempel både hunnit söka sex jobb samtidigt som jag arbetat extra.

Dags att klappa mig själv på axeln?! Ja eller nä ... varför?


Jag har nätverkat, träffat vänner, yogat, mediterat, umgåtts med familjen och hunnit träna. En ganska vanlig vecka. Tror spöket är att jag önskar lite mer trygghet när det gäller arbete, så att jag kan ha någon form av planering framåt och inte enbart leva i nuet.

Så är det men jag jobbar på det. Någon dag snart faller alla pusselbitar på plats. Fram till dess så stretar jag på.


Nu kallar lunchen och därefter så ska jag njuta av en latte och lite vila innan dagens arbete.

Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar