måndag 28 mars 2016

En vanlig tisdag i kalendern

Ett år äldre än igår ... kan det vara så? Känns ju ingen skillnad!


Emellanåt tänker jag att allt är som det alltid varit och att min mentala ålder är betydligt lägre än min faktiska. Genom åren har jag samlat på mig erfarenheter, kunskap och bättre självkänsla men annars är jag mig lik.


Tror fortfarande att allt är möjligt bara viljan finns men har samtidigt förstått vikten av att påminna mig om att det är mina söner som är i tjugoårsåldern, inte jag. Vissa dagar är lättare än andra, då kan det vara så att familjen upplyser mig om verkligheten.

Den här dagen, "min dag" ska jag vara extra snäll både mot mig själv och min omgivning. Världen behöver all godhet vi kan uppbringa så jag verkar i cirklar runt mig själv. Förhoppningsvis sprider det positiva vibrationer. Tillsammans kan vi alla göra skillnad.


Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar