lördag 22 juni 2019

Klar för avfärd!


Idag är det dags för mig att ta tåget till Göteborg för att gå den veckolånga fortbildningskurs för yogalärare som jag sett fram emot de senaste månaderna.

Packad och klar. Har just nu en halv bok kvar att läsa och min plan är att göra det under resan. Borde hinna, är faktiskt fullkomligt övertygad om att i morgon när jag tar spårvagnen till Studio Flow så har jag bockat av allt på min to-do-lista.


Mannen har fått en lapp på de plantor hemma som behöver extra vatten, kärlek och omsorgsfull tillsyn. Lejonkungen å sin sida har lovat att backspola poolen senare idag. Delegeringen är gjord och nu litar jag på att de ansvariga utför sina åtaganden. ;) Jag tänker inte kolla.


En intensiv, spännande och rolig vecka står inför dörren. Jag är sååå taggad! Ska bli underbart att träffa Milla igen, få lära känna Johanna och de kursare som jag inte har en aning om vilka de är förutom att de är nya bekantskaper som jag ska hänga med i fem dagar. Kul!

Nu är det dags för mig att plocka upp min bok och fortsatta att läsa!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar