söndag 21 april 2024

Dags att gnugga geniknölarna



Mannen har utlyst en arkitekttävling, han behöver möblera om på sitt kontor. Jag som älskar denna typ av aktivitet nappade direkt. Bad om mått på rum samt alla de möbler som finns och behöver vara kvar.

Då påpekade mannen att Lejonkungen ofta har åsikter, vilket gett honom titeln inredningsdesignern, kanske sonen ville haka på? Det ville han.



Mannen gnuggade nöjt händerna och konstaterade att han kommer att få in minst två förslag (han vet dessutom att jag ofta levererar flera olika alternativ). Han kan välja det som passar honom bäst - eller tacka nej.

Lejonkungen kastade sig in i uppgiften på en gång, till jag påpekade att han fick lugna sig eftersom han hade en mordgåta att lösa med mig först!

Själv har jag inte ens börjat, tänker att det hinns med i eftermiddag. Ska bli riktigt roligt, älskar verkligen denna typ av uppdrag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar