fredag 26 april 2024

Kaffe i trosor

 

                                  


Vet du vad jag längtar efter!?

Lunchkaffe i solen, iförd enbart underkläder, så nice! I vår "grop" utanför sovrummets altandörrar är jag osynlig för världen runt omkring. Ingen ser mig (förutom om du kommer på grusgången mot vårt poolhus och tittar ner mot den lilla uteplatsen).

En gång blev jag dock tagen på bar gärning, av en kär vän. Hon skrattade mest och jag drog på mig lite mer respektabel klädsel.




Som jag längtar efter att få hänga i vår "grop" men av olika anledningar har det inte blivit av, hoppas dock snart. En ovanligt kall vår och arbete har inneburit att gropen stått oanvänd. De enda som vistas där är tre stora krukor med träd.

Idag är jag ledig och om sol samt värme oväntat anländer (temperaturen sägs bli schysstare) så bokas gropen direkt, åtminstone för en timme eller möjligtvis två men jag behåller nog kläderna på. Kaffe i trosor får vänta.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar