onsdag 4 november 2015

Jag en vinnare!?!

Har precis fått veta att jag är en av fem personer som vunnit biljetter! 
Vad har jag gjort?
Hur har jag lyckats?

Svar: jag har deltagit i en tävling,
lagt ut yogabilder på Instagram, 
varje dag i två veckors tid
med hashtag #yogobe #doyogabeyoga #beyoga365


Så här stod det i Instagrammeddelandet:

Yogobe   VINNARE   #doyogabeyoga
Stort grattis till @mia ... (+ 4 namn)
ni har alla vunnit 2 st biljetter till
Allt för Hälsan, en del av Fit for Life WKND
Stockholmsmässan i november.
Tack för att ni är med och sprider yoga, 
kärlek och inspiration, 
på och utanför mattan
Vi ses på mässan!


Wow, vilken grej :) Jag har kollat min jobbkalender och ser att jag faktiskt är ledig två av tre mässdagar så jag kan åka! Undrar bara vem jag ska ta med mig? Mannen är tveksam.

Så nu tackar jag offentligt Mark Harris ännu en gång för de underbara bilder som du knäppt på mig i solnedgång, utan dig hade jag kanske aldrig vunnit?


Kolla in andra bilder som Mark tagit: https://www.facebook.com/FrozentimeImages

Klart att jag även måste tacka mannen som tagit de andra fotografierna, utan bilder hade jag inte kunnat delta.


Så tack alla ni som bidragit!
Stor kram från mig till Er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar