torsdag 5 december 2019

Som jag längtar!


Idag ska jag äntligen få träffa mina systrar igen!!! 💕

Mannen skjutsar mig till flygbussen och väl i norr blir jag hämtad när jag kliver av planet. I år är det min julklapp till alla där uppe, att jag kommer på besök :) Och min att jag får hänga med dem.


Så under denna helg ställer jag in bloggen. Jag checkar ut och kopplar in mig på total närvaro. Kanske lägger jag upp en bild eller två istället, kanske inte?

Jag tar ledigt. Ingen undervisning. Inget skrivande. Bara vara.

Antagligen och troligtvis kommer jag att stå kvar vid min egen yogapraktik. Kliva upp, lyssna in kroppen och göra det flöde som den önskar. Få starta morgonen i sovrummet (när de andra sover) för att sedan (när jag vaknat ordentligt) gå uppför trappan till köket och äta frukost med de andra. Nice.

Önskar dig en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar