fredag 22 maj 2020

"Gott&blandat" med magstöd


Idag är det premiär för mig att hålla en av YOGAHUSETs sommarklasser. Känns både som en stor ära och en ny spännande utmaning.

Visserligen ska det erkännas att huruvida dagens klass hålls (som tänkt) i Botaniska trädgården eller inne i studion är fortfarande osäkert. Meteorologerna utlovar regn och hinner det komma så flyttas klassen inomhus. Oavsett plats så kommer alla att få veta i god tid.


YOGAHUSET har erbjudit sommaryoga under många år, vilken Julia lett mer eller mindre helt själv. Detta är hennes baby och intresset har vuxit sig stort. I år när hon nyligen blivit mamma (igen) så väljer hon att bjuda in några lärare att dela sommarklasserna med.

Idag är det min tur att axla manteln och jag ska göra mitt bästa, prata med magstöd, räkna antalet yogisar och bjuda på en klass som innehåller lite "gott&blandat".

Kanske ses vi idag kl 10, kanske inte?
Oavsett så önskar jag dig en skön lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar