söndag 31 maj 2020

Here comes the sun


Pingst, Morsdag, sol och värme - kan livet bli så mycket bättre? 

Nä, inte för mig, när familjen finns i min närhet och jag är ledig med chansen att ladda mina batterier fullt ut.


Mannen och jag steg upp när vi vaknade och åt frukost, därefter fick jag gå och lägga mig igen för att "låtsas sova" så Lejonkungen och älsklingen kunde gratta mig på Morsdag.

Kändes som jag var tio år och fejkade sömn när duon trädde in i sovrummet med paket. Sången skippade de denna gång? Fick närproducerade ostar, finare olivolja och viner samt trisslott med chansen att vinna. Wow, vilken lyx! 

Passade därefter på att träna innan lunch och trädgårdsfix. 


Poolen har rengjorts och fyllts med vatten men ännu ej dammsugits. Pumpen och cirkulationen måste först sättas igång och så ska det backspolas. Så bad får vänta någon dag till. Hittills har enbart fötter och ben tjuvstartat.

Mysdag på alla sätt och vis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar