onsdag 1 november 2023

Är detta min dröm?



Har funderat ett varv till kring frågan om eventuella bokdrömmar, de jag la på hyllan för ett tag sedan. Tänk om det är meningen att jag ska damma av motivationen igen?

Kanske är det livet som knackar på, då jag får mejl, tips och "annat" i mitt flöde oberoende av vart annat? Emellanåt tror jag att det är smart att öppna dörrar som plötsligt dyker upp framför oss, vem vet vad som väntar bakom nästa knut om vi väljer att se efter?



Så jag fortsätter att fundera. Helt ärligt har undertecknad mer tid NU än normalt så varför inte! Allt handlar om "att göra", inte vänta och tro att ett guldägg ska trilla ned i knät. Att fortsätta även då det ser mörkt ut och aldrig ge upp ... om det är en dröm.

Frågan kvarstår: är detta min dröm?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar