söndag 19 februari 2017

Bättre än kaffe!


Går omkring med ett stort leende på läpparna, något innesluten i mig själv, i min alldeles egen bubbla. Mår sååå bra!

Känslan i morse var annorlunda men den kan jag glömma för det är nuet som räknas.


Om ni sett Friskis&Svettis reklamannonser, åtminstone de som marknadsförts tidigare genom åren, de där du ska gissa vem som tränat på F&S så kanske du fattar vad jag menar?! Den med största flinet har tränat ... exakt så känner jag mig idag.

Imorse gjorde yogaklassen stor skillnad. Kände mig sliten innan och energifylld efteråt, stark och harmonisk. Vilken härlig helomvändning!


Vinyasa flow som jag älskar, att flöda genom positionerna och andas i samklang med rörelsen. Fokusera inåt, lyssna på instruktioner och den egna kroppen. Bara vara. Svettas. Andas. Lyssna. Repeat.

Sänder ett stort tack till dagens lärare och till de andra härliga yoginisarna som tränade med mig. Vi fyllde tillsammans salen med positiv energi och det var fler än jag som lämnade studion med ett leende på sina läppar.


Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar