söndag 12 februari 2017

Upp till bevis


Bjuder på ett lekfoto, inte alls mitt alter ego: Marilyn Monroe men trots det en bit av mig in action.

Nå hur gick det med den utmaning jag accepterat? Klarade jag den egna deadlinen? Svar ja. Utförd, filmad och klar, ska försöka lägga in en länk till de 44 sekunderna i denna blogg.

Självklart skulle jag kunnat träna mer men så blev inte fallet. Jag riggade IPaden och körde direkt. Finns en del att finjustera men just nu är jag nöjd. Var sak har sin tid.

Här är länken till videon:    




Så dök nästa utmaning upp av samma lärare. Testade den så klart vilket innebar kraschlandning på huvudet. Aj!

En bakåtböj fast med rak rygg i kombination med en seg och långsam benböj hela vägen ned till golvet. Benen ihop och alla muskler arbetar intensivt. Händer och hälar möts och  bröstmuskeln lyfts uppåt, typ som en brygga fast med händer och fötter låsta under kroppen ... inget lyft annat än i bröstryggen. Oj, oj svårt.

Fick testa ett par gånger innan jag lyckades men då hade fotografen smitit igen så jag fullföljde inte hela utmaningen med videobevis haha

Nog med utmaningar för någon dag, tror det räcker med de jag ställs inför på jobbet ...


Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar