söndag 26 februari 2017

Funderingar över en latte


Mannen byter arbete och jag känner att jag i mitt hjärta borde göra samma sak (nu när min verklighet utvecklat sig i en riktning som jag inte kunde drömma om för några månader sedan) MEN det är lättare sagt än gjort.

Vem vill satsa på mig?

Är ju inte tjugo längre, vilket verkar vara den största meriten du kan ha ...


Men alltså jag är grym! Behöver aldrig vabba, är frisk, social, glad, ambitiös, lojal och enligt tidigare arbetskollegor "den perfekta medarbetaren".

Skulle behöva bli headhuntad eller kanske skaffa en agent ;)

Ge mig ett uppdrag så ror jag iland det, kanske inte som du tänkt men det blir klart inom deadlinen. Låt mig få en fri Zlatanroll inom fasta ramar eller styr upp mig ... inga problem,  jag gillar att ha en chef.

Ja, ja ... vi får väl se hur det blir?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar