torsdag 13 april 2017

Easter Parade / Hattparad


Mannen påstår att vårt hem flödar över av mina hattar. Jag svarar att de tillhör påskdekorationen ...

Easter Parade

Just nu har vi extra mycket hattar, placerade så att det är svårt att missa dem. Hur kommer det sig? Enkel fråga får snabbt svar.


Jag har fått fyra stycken frigolithuvuden från butiken, dekormaterial som skulle slängas. En hattmakerska som jag jublar. Yes!!! Tack.

Mina hattar mår sååå mycket bättre av att sitta på ett huvud och dessutom håller de formen.

I fjol fick jag familjen att bära mina kreationer under en påskmiddag, visserligen protesterade de och ett visst motstånd fanns men hattar provades ut och användes,  för min skull. Tveksamt om jag får med männen i mitt liv i år i vår privata Easter Parade?


Bara älskar att ha båda kidsen hemma samtidigt, sittande vid köksbordet. Musik på hög volym. Jag hör dem skratta och snacka ... de som nyss var så små!? 

En hel vecka får vi tillsammans denna gång. Love it!


Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar