måndag 3 april 2017

Familjeliv


Så är vi med barn igen! Eller barn och barn ... snarare yngre vuxen man som KANSKE (?) förvandlas till äldre tonåring när han checkar in i sitt rum???

Eller så blir det annorlunda? Lejonkungen har trots allt varit på andra sidan Atlanten och utforskat världen på egen hand. Han kommer hem med ny kunskap och massor av erfarenhet. Klart att han både mognat och vuxit mentalt.

Oavsett så är han välkommen!!!


Mitt yogastudio försvinner här hemma, riggar den för tillfället i astronautens rum  med vetskap om att till påsk så får jag checka ut även därifrån.

Min yogamatta försätts alltså med vingar denna vår, blir flygande och får landa där möjlighet ges. Funkar så klart, jag är flexibel.

Något jag saknat när lejonkungen varit borta är hans musik. Alla gånger jag lagar middag och han INTE frågar om han ska spela musik för mig, min privata DJ. För mig är de stunderna mys och kärlek. Nu får jag förhoppningsvis njuta igen.


Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar