fredag 28 april 2017

Party i luften


Här i min stad gör sig alla redo för årets party, en fest i dagarna ett, två, tre eller fyra. Nu för tiden är inte hela fokuset på sista april, Valborg.

Själv ställer jag in mig på en lång arbetshelg: fredag till tisdag ...


Sönerna hänger på firandet, mannen vet inte hur han ska göra och jag missar festen.

Kan egentligen inte förstå vitsen med att hålla vår butik öppen varken Valborg eller Första maj? Inte här i vår stad. Men ... jag kopplar på leendet och låtsas att det är vilken vanlig helg som helst.


För att få lite party i blodet gick jag på Soul Train igår. Äntligen! Har missat alla tillfällen på grund av sena arbetspass men nu så. Hänga med kompisar jag verkligen älskar, dansa mig svettig och trängas bland hundratals likasinnade. Love it!



Hoppas du får en härlig lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar