tisdag 4 april 2017

Tisdagkväll när mannen sitter på tåget hem ifrån kursdagar


Blir lyxigt bortskämd av yngste sonen! Vad sägs om middag ute?

"Då slipper du laga mat", säger han som vet att jag sällan tycker att det är den roligaste aktiviteten i mitt liv.


Dessutom ska jag tydligen få en present, vilket känns som jag vunnit på lotto. Trodde middagen var presenten?!

Vad underbart det är med vuxna söner, vilka vi kan umgås med på ett nytt sätt (när de har tid och lust). Är sååå tacksam att lejonkungen vill bjuda ut mig, att det är okey att hänga med mig för en timme eller två ... jag kan leva länge på detta.


Så vi testar en restaurang som mannen dissar på grund av för mycket vitlök (han är allergisk/överkänslig). Ett perfekt val för mor och son.

Bara sitta vid ett bord och prata om livet, drömmar och möjligheter, fortsätta där vi slutade sent igår kväll. Alla månader han var i Vancouver, allt som hänt hemma, ja även det som INTE hänt.


Ska njuta varje sekund för i morgon är en annan dag ...



PS. Vill bara meddela att bilderna är GAMLA. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar