fredag 11 maj 2018

Chilla i solen ... only in my dreams


En vecka ledig från jobbet men inte från sysslor. Hälften av dagarna har jag semester och resten utbildning.

Chilla i solen är något jag längtat efter hela veckan när sommaren tagit ett fast grepp över landet men det är något som jag varken gjort eller kommer att ha möjlighet att ägna mig åt. Kör istället en annan variant:

A life in a box.

Fast inte i en låda utan ett oändligt antal. Från golv till tak och fler lär det bli under helgen. Vi är liksom inne på vår slutspurt nu. La grande finale.

Söker du mig så finner du mig hemma, i vårt hem sedan åtta år, det som inom snar framtid inte är vårt längre. Hur konstigt kommer inte det att kännas ... och samtidigt oerhört spännande att börja på nytt.

Ha en skön lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar