onsdag 20 februari 2019

Ekonomi i balans???


Under två dagar lyckas jag göra av med mer än jag tjänar in, vet inte hur den matematiken fungerar? Inte helt likt mig att agera så men ingen regel utan undantag.

Jag unnar mig. Låter kroppen få njuta av välbehövlig yogamassage. Klipper och färgar håret och lyxar till med nya fransar ... bara för att jag är VÄRD omvårdnaden!


Egentligen blir det inte många kronor om dessa SPA liknande behandlingar slås ut över ett år. Tyvärr för mig (ekonomiskt) så ställde de sig liksom på rad denna gång OCH i slutet av månaden.

Lutar mig mot att jag ÄR värd extra kärlek och egentid även om innehållet i plånboken sinar. Denna vecka har jag trots allt arbetat mer än tidigare, så i längden balanserar in och utgifter upp varandra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar