måndag 18 februari 2019

Mötet som äntligen blir av!


Idag har jag ett möte som tagit väääldigt lång tid att få till. Kanske finns det en anledning varför det blivit så? Kanske har ingen av oss varit mogen tidigare? Säkerligen inte jag. Kanske har det inte varit läge, på riktigt, förrän nu?

Pusselbitar behöver falla på plats och förutsättningar till samarbete.

Inget är bestämt, annat än att vi ska träffas och prata. Ett steg i taget. Lyssna in varandras behov och eventuella önskemål. Sen får vi se?


Jag väljer att inte ha någon färdig mall. Flexibilitet och smidighet känns mer rätt så länge min magkänsla får yttra sig och det får den.

Så med ett huvud fyllt av idéer och en oskriven bok kör jag iväg till mötet. Har hunnit landa i mig själv på yogamattan under morgonens yogaklass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar