måndag 15 april 2019

Solglasögon på näsan hjälper inte mot allt


Wow! Fick sommarkänsla igår eftermiddag. Solen värmde och jag beslöt att göra min egen yogapraktik utomhus för första gången detta år. Barfota, i knälånga tights och T-shirt njöt jag av värmen.

Inga kalla vindar trots att natten bjudit på minusgrader och lämnat dammen med en tunn hinna is.

Helt ärligt var det nästan lite "för" varmt (har absolut inte kunnat gå barfota på vår trätrall tidigare i år). Jag är med andra ord "ovan".


Snacka om lycka att få yoga ute! Fågelkvitter. Grannar som rör sig på sina tomter och så jag på min blå matta.

Kan det verkligen vara så att jag delvis kan flytta ut min egen praktik? Kanske någon dag?

Stannade därefter kvar i solen för att göra lite skriv och planerings arbete, vilket gav mig en dåsighet som jag inte alls var beredd på ... återigen ovan.

Lätt att vara efterklok men jag borde haft något på huvudet!? Solglasögon på näsan hjälper inte mot allt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar