söndag 27 september 2015

Yoga i solnedgång


En kompis påpekade för flera månader sedan att jag borde låta en riktig fotograf plåta mig i yogapositioner, det skulle bli coola, grymma bilder.
Okey men jag känner ingen fotograf...
Jag kollar med Mark, sa min vän.
Schysst sa jag tacksamt.


Det visade sig att Mark gärna ville fota yogabilder.
Vi beställde tid och plats och jag passade på att försvåra allt genom att kvadda mitt finger.
Kan du posera? frågade Mark oroligt. Självklart, sa jag.

Som sagt, Mark hade en plan, allt vi behövde var ett "hav", en himmel och så solen.
Jag tog min kompis med mig i bilen och vi plockade upp Mark samt all fotoutrustning.



En magisk kväll, fylld av bus och lek.

Det här är en hyllning till Mark Harris och Frozentime.se.
Hans bilder talar för sig själva.
En oerhört kreativ fotograf som kan tänka utanför boxen.







Fotograf: Mark Harris
Frozentime.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar