måndag 6 juni 2016

Dags att testa något nytt


En intensiv sommardag i harmoni, så underbart härligt!

En dag då gammalt och nytt blandats. En dag då jag varit ledig. En dag i solsken och värme. En dag med både familj och vänner.


Började morgonen med yoga och sol på balkongen var på jag tog bilen och körde ut på landet, till vårt gamla hus och kära vänner. Den idyll som tidigare var en del av vårt liv. Hästar i hagen, grönska och fågelkvitter, själva hjärtat i vår svenska folksjäl.

Efter att ha laddat batterierna i ett par timmar så var det dags att återvända in till stan för att testa något för första gången, mitt liv som statist. Jag har under ett år stått inskriven i Stagepools register och fått flera "jobbförslag" som jag ignorerat trots att jag vet hur kul det hade varit att närvara.


Anledningen till dagens debut är en mycket kär vän och jag ångrar inte att jag tackade ja. När, var och hur är för tillfället hemligt men det jag kan säga är att jag njöt varje sekund och undrar varför jag nobbat andra erbjudanden?

Energifylld och glad avslutas denna sommardag med familjen. Sammanfattningsvis finns ett ord att avsluta detta blogginlägg med: TACK!


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar