onsdag 22 juni 2016

En vanlig dag


Livet går upp och ned, vissa dagar har vi mer i huvudet att fundera på än andra. Kanske väntar ett jobbigt samtal, kanske är någon du tycker oändligt mycket om i kris eller kanske har du själv en dipp? Livets bergochdalbana ... vi kan endast göra vårt bästa och sen hoppas att det räcker.

Idag står jag vid ett vägskäl ...  kanske eller inte alls? Vi får se. Det blir som det blir och hur nu det blir så blir det bra! Hängde du med? Haha


Meditationsdag 11 Mentalt AUM

Idag fick jag rulla ut mattan på balkongen igen och sätta mig gränsle över ett par kuddar. Sluta ögonen och andas. Idag skulle vi använda oss av ett mantra för att hålla koncentrationen och mota bort tankar. I mitt huvud snurrade massor av funderingar men när jag hörde fågelkvittret och kände solen i nacken så gick det bättre. Jag upprepade ordet i huvudet och landade ... i mig själv. Femton minuter av stillhet och lugn. I like it!!!

Länk med instruktioner:  http://josefinesyoga.metromode.se/


Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar