måndag 16 januari 2017

502


Typ som en Levis Strauss & Co jeansmodell 502 när jag växte upp, igår var det nr 501, originaljeansen. Nu tänker jag inte skriva mer om vare sig dessa jeans eller deras coola reklam, dagens titel syftar på något helt annat ... min blogg.


För två dagar sen gick jag över den magiska gränsen på 500 skrivna blogginlägg! Vissa har varit bra och andra mindre intressanta, precis som i verkliga livet, det finns bra dagar och så finns det mindre bra.


Jag har bjudit på klavertramp och ogenomtänkta situationer samt massor med yoga relaterad text. När oväntade och besvärliga händelser inträffar så klappar jag i händerna, de ger bra bloggmaterial. När allt är vanligt, normalt så kan det vara svårt att hitta idéer.

Oavsett så är jag stolt över mig själv som fortfarande får till det, för hur än min dag ser ut så hinner jag alltid med att både skriva och yoga, dessa två ting ingår i min dagliga rutin. Emellanåt är det klurigt men finns lust så går det mesta.


Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar