fredag 13 januari 2017

Inget huvudstående på schemat


Jo tackar som frågar, jag mår bättre, kan röra huvudet i sidled igen.

Kunde inte hålla mig härom kvällen trots nackspärr så det blev träning, vilket kändes i vissa vridrörelser. Lovar ... jag lyssnade på kroppen och höll igen något. Tänkte att ett ordentligt och svettigt träningspass ger ökad syretillförsel i spända muskler.


När jag kom hem fick mannen massera in tigerbalsam över hela ryggen, skuldrorna och upp längs sidan av halsen. Först kom den brännande känslan när musklerna vaknar till och senare en kall bris då kroppen slappnar av och släpper efter. Lite sömn på det!

Nästan som vanligt alltså, enbart lite träningsvärk hänger kvar. Skönt. Tack! Tror dock att jag ska vänta några dagar men huvudstående eller för den delen armbalanser, verkar smart med tanke på dagsform.


Hoppas att du får en skön och härlig lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar