fredag 6 oktober 2017

Den som söker finner


Visst är det lustigt, när jag väl bestämt mig för att undersöka utbudet av yogalärarutbildningar så dyker de upp lite över allt. Jag blir tipsad, läser på nätet och hittar annonser.

Har egentligen inte berättat för så många ... jag menar att jag denna vecka seriöst letat information men på något sätt så verkar ödet presentera olika alternativ. Betyder det att jag är på rätt väg?

Är verkligt tacksam för all hjälp som finns att få.



För vad är det som säger att en utbildning i Indien eller Costa Rica är bättre än en inhemsk? Mycket handlar om innehåll och kursupplägg, om kemin mellan elev och lärare samt att kursen är trogen yogans filosofi och historia.


Kostnaden är högre i Sverige men om res- och boendetillägg ska summeras till kursavgift så är det emellanåt inte mycket som skiljer ... beroende på vart jag vill åka.

Så sökandet efter information fortsätter och om du vet något som kan leda mig några steg närmare min dröm så tar jag tacksamt emot tips.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar