torsdag 2 november 2017

Frukostmöte


För cirka ett halvår sedan så mötte jag en spännande kvinna. Vi bytte visitkort och beslöt att träffas igen. Mejlade ett par gånger men fick inte till någon date. Så kom sommaren och semestrar. Jag glömde inte bort henne men daten fick lägre prioritering. Livet gick liksom vidare, precis som det alltid gör.



Så för någon vecka sedan kontaktade hon mig. Idag ska jag på ett frukostmöte. Jättespännande!

Min magkänsla säger att det kan födas något nytt ur detta, ett frö som senare kan planteras för att få slå rot och gro, få växa. Inte vet jag?

Nyfiken och öppen tänker jag promenera iväg till denna frukost. Det som händer händer. Är något meningen så kommer det att ske, på ena eller andra sättet.




Ha en riktigt skön fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar