tisdag 7 november 2017

Projekt rensning


Tänkte att jag skulle rensa mina garderober igår innan jobbet. Mannen sa att jag kunde hämta en flyttlåda i förrådet så att jag hade mycket plats för kläder som inte längre används. Sagt och gjort, jag hittade den platta kartongen, vek upp och ihop, dags för lite mer speace! Fylld med energi satte jag igång. Bort med gamla skor och festklänningar.

Måste erkänna att jag är bäst på att spara, så länge jag gillar mina kläder och de inte är för trasiga att laga så får de bo i min garderob. Vissa plagg är äldre än våra barn!!! Ganska många faktiskt ...


Innan jag egentligen kommit igång så var lådan full. Ett tiotal galgar vittnade om att det hänt något? Golvet saknade några skokartonger men om du inte visste så skulle du knappast se någon skillnad.

Jösses vad mycket kläder jag äger!?!

Min rensning kom av sig innan den tagit fart. Hur många lådor skulle behövas om jag av någon anledning skulle få för mig att packa ned alla mina kläder? Vågar inte ens gissa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar