fredag 10 november 2017

Nu kommer vi!!!


Idag lyfter flyget till min hemstad och mina syrror med familjer. Äntligen!!! Vi ses alldeles för sällan men när vi gör det så stannar tiden och närvaron är fulltalig. Jag kommer att njuta varje sekund.


Vi ska på party, på stor baluns ... på en av årets stora fester. Tema Hollywood. Eftersom jag känner min syster så hoppas jag att så många som möjligt går "all in". Att de dyker upp som kopior av gamla filmstjärnor som står för glamour och grace, typ 30-50 tals kändisar.


Själv fyller jag en hel väska med min outfit, säger bara:  mycket tyg! Blir en utmaning att själv stå för min förvandling då jag och makeup produkter har en ganska flyktig bekantskap. Kanske bollar lite med min systerdotter? Tror att hon kan ha nyttiga tips och idéer.

Mannen har gjort det betydligt enklare för sig, han behöver knappast påkläderska.

Tänker inte tala om vem jag ska förvandla mig till, kan berätta det i morgon eller en annan dag. Lovar även att säga om andra förstod eller om jag "misslyckats" helt med min vision.


Ha en härlig lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar