onsdag 21 februari 2018

Living my dream


Spännande, spännande, spännande!

Nu sitter jag på tåget till Stockholm. Det är tidigt, mörkt och kallt men mitt hjärta är varmt och fullt av förväntan. Äntligen är det dags att på riktigt påbörja min yogalärarutbildning!


En vän frågade mig för någon vecka sedan om jag var nervös?

Va? Nej, varför skulle jag? Finns ingenting att vara nervös över. Jag ska suga åt mig information och kunskap som en svamp. Försöka ta in allt jag förmår och lagra det inom mig (samt i ett eller flera anteckningsblock).

Frukost i form av matsäck äter jag här på tåget under tiden som hemläxan slutförs, att läsa en av alla de böcker som ingår i utbildningen. Borde egentligen vara klar, har "latat" mig lite (eller?) så nu försöker jag hinna ikapp ... läsa ut boken på tåget.


Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar