söndag 4 februari 2018

Nu är det dags, wish me luck!


Ledig söndag och fick massor gjort. Gått igenom förrådslådor med pärmar och annat. Kunde slänga en hel del papper. Kändes delvis svårt då en del var tecknade och/eller arbetsmaterial till tidigare elever ... men jag kan inte spara allt.

Hann med en härlig Ashtanga klass i studion, vilket var precis vad min kropp längtat efter. Jag har känt mig stel i ryggen och haft ont runt skulderbladen och axlarna. En dos Tigerbalsam och en härlig yogaklass gjorde stor skillnad. Jippi!


Vad jag normalt sett är mindre bra på är att förbereda mat dagen innan så det är med stolthet jag klappar mig själv på axeln över den gröna smoothie jag mixat, kommer att räcka två till tre dagar. Blir frukost idag tillsammans med kokt ägg.

Men som sagt:
NU är dagen D då jag ska presentera min första buisness booster på Hera Hub! Temat är wellness och min titel på morgonens workshop är "Att lysa i mörkret och våga möta sina rädslor".


Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar