fredag 23 februari 2018

Storytelling



Wow, vilken dag!

Om torsdagen var något trevande så var gårdagen en hit. Tror att vi alla landat i vårt nya sammanhang, känt in vår lärare/assistent och känner oss trygga i gruppen.

Efter en lång och svettiga morgonklass som förflöt snabbt var det dags för teoripass. Massor av frågor, diskussioner och annat matnyttigt. Efter lunch fick vi möta "storytelling" och hela mitt jag skrek "YES! Äntligen!" Så spännande och så intressant.

Vad får mig att känna lust och motivation? Vilka är mina medfödda drivkrafter?

För mig var inte reflektionerna så svåra, jag är redan på väg, har påbörjat min resa. Den buisness booster jag höll i för någon vecka sedan handlade delvis om detta.


Så avslutades ytterligare en fullspäckad kursdag och jag möttes återigen av krånglande växlar och inställda tåg. Min hemkomst blev än senare än kvällen innan ...

Positivt: hann göra läxorna under tiden jag väntade.
Mindre kul: mindre tid för fredagsmys med mannen.

Får se hur SJ sköter sig idag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar