tisdag 24 april 2018

En bit på väg men ännu lång väg kvar


Min 8 veckor långa skrivarutmaning på Hera Hub är nu till ende och jag har lyckats med min deadline.

Wow!!!

Så nöjd och stolt att min självvalda uppgift hunnits med och oerhört tacksam över den experthjälp jag mottagit när hinder uppstått.

Vi kan om vi vill ... alla har förmågan, det gäller bara att vara lite tjurig, ha en stor portion tålamod och att aldrig ge upp.

Så nu har jag en hemsida men ingen studio, ingen lokal eller eget ställe att bjuda in till.

https://miahaglof.wixsite.com/miasyoga


Ett steg i taget.

"Mina tanter" fixade egen lokal och min PT elev står ut bland våra flyttkartonger men sen då?!

  • Jag behöver ordna ett ställe att bjuda in till. 
  • Jag behöver erbjuda mina tjänster vitt och brett
  • Marknadsföra mig själv 
  • Lära mig så mycket som möjligt!
  • Plugga, plugga, plugga
  • Klara examen med allt vad det innebär
Ja, hej och hå så mycket att göra ... och så lång väg kvar. Vill du följa mig på Instagram så sök på
Miasyogauppsala 





https://miahaglof.wixsite.com/miasyoga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar