måndag 2 april 2018

Hur hamnade jag på minuslistan?


Under påskhelgen har jag INTE pluggat, känner ett sting av dåligt samvete över det trots att jag vet att jag prioriterat rätt saker.

Emellanåt undrar jag hur jag ska få ihop allt? Anatomitentan, klassplaneringar, genomförda yogalektioner, läxor, hemsida och packning.


Mannen är heller inte riktigt nöjd med mig, han tycker att han drar det mesta av lasset när det gäller vår flytt och det ligger en stor dos av sanning i vad han säger. Jag har förlitat mig på honom och glidit med, behöver steppa upp några pinnhål även här.

Det ÄR mycket nu!

Ändå vet jag att allt kommer att lösa sig. En bra och tydlig plan, en todolista att bocka av och sakta jobba sig framåt. Det finns inga genvägar enbart hårt arbete.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar