tisdag 10 april 2018

Projekt hemsida


Wow, vilken bra hjälp jag fått! Vägledning av expertis och en stor push åt rätt håll.
Är sååå tacksam!

Arbetet med min tänkta hemsida har sakta gått framåt. Jag har brottats med motgångar som att tappa allt arbetat material för att jag glömt trycka på "spara knappen" (innan datorn hängt sig) till att mina egna kunskaper är för skrala när det gäller tekniskt kunnande.

Som alltid leker jag mig fram, det tar oerhört mycket längre tid men på mitt sätt har jag ändå krupit närmare målet.

Så igår under Hera Hubs Writers lounge fick jag den webb expertis som jag längtat efter och alla bitar föll på plats. Oh yes!!!

Tack Anna!!!


Nu är sidan hyggligt klar och jag dansar runt av ren lycka. Visst finns det en hel del att finslipa och arbeta med men just nu känns min produkt good enough

Gå gärna in och kolla, från och med nu kan även min blogg läsas därifrån och det finns Instagram länkar till mina andra sidor.

https://miahaglof.wixsite.com/happy-spirit


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar