lördag 4 augusti 2018

Come play with me ... lek med mig 2


Idag ska den äntligen bli av, filminspelningen av min examensklass. Den som min lärare väntar på och som kommer att ge mig det yogalärar diplom jag förtjänat och längtar efter.

Jag får låna studio och mannen har rotat fram två olika typer av kamera som jag kan filma med, behöver bara lära mig hur de fungerar ...  mobilen behövs nämligen till musikanläggningen.


Det är med pirr i magen och en stark önskan att tekniken låter bli att strula som jag lämnar hemmet. Behöver koncentrera mig på det jag bör fokusera på: eleverna!

Några trogna, snälla och underbara människor har meddelat sitt intresse att vara med. Tack snälla, säger jag! Ni gör min dag så mycket enklare och kommer att fylla studion med positiv energi. För vi ska lekfullt utforska och utmana oss själva. "Come play with me ... lek med mig" det är namnet på min klass.


Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar