fredag 16 november 2018

En bättre vecka


Arbetshelg ... det är både trist och helt okey. Jag som älskar att vara ledig skulle helst vilja ha sovmorgon, yoga och hänga med mannen men istället gör jag mindre av nyss nämnda önskemål och ägnar mer tid åt kunder och arbetskamrater på jobbet.

Igår stylade jag om, vilket jag verkligen gillar så då gick tiden fort. Så skulle nya imagebilder och planscher upp samtidigt som kunden alltid bör ha prioritet ett. Idag fortsätter arbetet i samma anda och i morgon har jag tagit ledigt så då kan jag chilla!


Lugnet dröjer kvar hemma även om vissa stresspåslag knackar på dörren. Inga kramper på hela denna vecka!!! Hoppas, hoppas att det fortsätter i samma hjulspår.

Vardagsstressen går att arbeta med så mycket lättare om kroppen slipper dräneras på energi på grund av kramp eller skakningar. Heja, heja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar