onsdag 6 november 2019

Som om "främlingar och bekanta" förstått vad jag verkligen behövt


Idag vill jag tacka ALLA som boostat mig denna vecka, ingen nämnd och ingen glömd.

Efter min svacka med ekonomiska funderingar och vetskapen att jag kanske egentligen borde arbeta med något som får vårt hushåll att gå runt så har de yogisar jag mött under veckan på olika sätt talat om för mig att jag INTE ska lägga ner mina yogaklasser. Den ena efter den andra har lyft och stärkt mig, inte för att de vetat mina tvivel utan för att de velat förmedla sin känsla.

Som om mina tvivel behövt överbevisas, ruskas om och förskräckt slinka ut genom bakdörren. Kärleksbombning är bästa boten. Tack!!!


För att ytterligare späda på lyckan så hittade jag äntligen till min frisör som gav mig en helrenovering. Ny färg och bort med nött samt slitet hår. Lagom långt och inte för tungt. Känner mig fräsch igen. Fin.

Lycka är:

  • Att kunna sätta upp håret i en hästsvans med en snodd istället för tre. 
  • Slippa ha svallet överallt när jag sover.
  • Få ha det utsläppt, vilt och vackert

Så tack igen ALLA ni som gör mitt liv ännu ljusare, trevligare, enklare och bättre. I love you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar